x
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Kargom ne zaman ulaşır?

Siparişiniz, satın alma işleminiz gerçekleştikten sonra 1 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir . Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre 2 ila 5 iş günü arasında değişmektedir. Hafta sonu veya resmi tatillerde vereceğiniz siparişler, bu günleri takip eden 1 iş gününde kargoya verilecektir.

2- Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

Kargo şirketinden gelen takip numarasıyla kargo şirketinin kargo takip bölümünden takibini yapabilirsiniz.

3- Kargomu benden başka bir kişi teslim alabilir mi?

Siparişlerinizi kimlik ibrazı ile soyadı tutarlılığı olan birinci dereceden yakınınız teslim alabilir. Teslimat adresinde paketinizi teslim alan kişinin imzası istenecektir.

 

4- Yurtdışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?

Yurtdışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılmaktadır.

5- Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz kargoya verilmiş ise konu ile alakalı olarak (0212) 554 50 02 numaralı MODAMAFRA Müşteri Hizmetlerinden yardım almanızı rica ederiz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.